reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dominika Klobušická

Dominika Klobušická

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka, ktorá spraví vždy to nad čím druhí pokrútia hlavou :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Taliansko :)

Dominika Klobušická

Taliansko :)

Len tak sedieť pri vode a nechávať sa oblievať vlnám. Vraví sa, že keď prší, more je teplejšie. No, niečo pravdy na tom predsa bude. Je to krásny pocit, nik iný len ja, prázdna pláž, tmavá obloha a ten príjemný teplý letný dážď. Ale predsa tam bolo pár ľudí, možno podobne zmýšľajúci, napadlo mi v tom momente. Iný by bol smutný, či sklamaný, keby sa ráno v Taliansku zobudí a všade naokolo tma a mraky, sem tam nejaká kvapka či dve, no ja som sa možno v kútiku duše trošku tešila. Mám rada zatiahnuté počasie, dobre sa vtedy premýšľa, myslím. Preto tá pláž, more, samota.

  • 24. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 413x
  • 1
Výnimočný človek

Dominika Klobušická

Výnimočný človek

Prvý dojem bol dosť zvláštny, sú ľudia, ktorích proste odhadnúť nedokážem aj keď by som chcela, nech aspoň viem, či sa oplatí s niekým rozprávať s vedomím, že ma dotyčný nesklame. Môj dojem bol skôr taký neutrálny, ako k hocikomu hocikedy, o tom jej neviem nič ale niekedy je to aj lepšie. Časom sa veci a vzťahy ľudí menia. Možno stačí iba spoznať.

  • 24. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 160x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu